a VERY, MERRY c!

God morgon :-) Julen är här - men vart är det vita fina som var här i en hel vecka men som tajmat försvann lagom tills idag - fuck. Här har det mysts med Claes och Hubbe, vi har ätit grötfrukost och skink-mackor och haft julklappsbyte, Claes fick den nya iPODEN (VILL HA) och jag fick ett JÄTTE fint SVEA-mys-pys-set. Sen lite små grejjer, bla en sån där iPOD hållare när man är ute och kutar, kanoners! :) Sen har vi kollat på "Trolltider", skitmysigt... Nepp, nu ska vi mysa ett tag till sen är det dags för julbad för oss alla - jes, även doggen. Han ska få vara vit idag. Sen ska claes till Heby och jag hubbe ska pyssla och ta nån mysig sväng. Sen ska jag komma på en förrätt till Claes o Saratills ikväll. vi vanliga männsikor ska ju äta hummer, men sånt tar dom sig inte för. Så jävla gott, sen blir det oxfilé.. man är lagom trött på all jävla äcklig julmat!

Nej på återhörande!
 JUL - glädjhopp!



Jahapp, då har man "kollat" klart på både Kalle och Kan du vissla..

Efter att Claes åkte till Heby så gick jag o Hubbe ut en sväng och sen gick vi upp till mamma o pappa. Käka sån inihelvetgod broccoligratäng, låter snusk men ooooh. Sen kom Marcus upp o morsan skulle bjuda på lättglögg. Jojo. Det var den starkaste jävla glögg jag hällt i mig, spännande att känna spritsmaken när man är helt säker på att det är saftgögg... Aja, Marcus spotta han med oh sen skulle han skjutsa mig till åkrahallen för ja ska ju ta mig ann än förätt som ovan nämnt. Åkra stängt... fuck..., Coop - stängt. Lidl - stängt.. Rätt Pris - stääängt. FUCKiliFUCK. Så ja kutar in på OK, jag och Marcus grabbar tag o en philadelfiaost o nån sketet toasbröd, o vad de ska komma  för förrätt av det - det återstår och se. En timme på mig....

Kommentarer
Postat av: elin

gooood jul lutan:) det går inte att göra ett jävla utropstecken på det här jävla tangentbordet men du kan tänka dig att det var massa sånna efter jul. Happ, nu har det ätits skinka å jansson till dess like, i dont want more. Va e de ja har hört, blir det inge juldan för dig??????what???jag vill ha lotta röj inne på hotan ju(utropstecken) stor kram till dig å hoppas vi ses imorrn iaf(utropstecken...)//elin

2007-12-24 @ 23:13:01
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0