Amanda!

Jahapp då var julen över då! Den vart välfigt mysig - jag fick ihop en jävla förätt faktiskt!!  vi åt och vi åt. Sen vid 21 tiden så var det ju dags för.. tomten! Hubbe fick mest paket, bland annat det vidrigaste - ett torkat tryne, fyfan! Jag fick en massa bra saker, bland annat lite Bath och en hel med pengar, passade bra så här års :-) Sen gjode hubbe succé med att pissa på en palm.. fuck.

Sen kom Martin förbi och vi hade lite byte, jag fick ett sånt fint smyckes"träd" men det är en hand istället, ville ha en sån, vart så glad! han fick bröderna lejonhjärta dvd.. haha, Martin vill ju helt spela in en egen verison av den filmen, han kan ju hela uppningscenen......... Sen skulle de spelar singstar.. jag visste att de inte var en bra idé men bror min tjata. Pappa blev förbannad för han inte fatta o morsan var så jävla odrägligt berusad. Aja, vi drog oss hemmåt mot sena snåret.

i morse ringe Mamma... "Är det du som är Faster åt Amanda?!" tydligen, bror och Sara åkte in i natt, fattar ingenting, så idag titta Amanda tydligen ut :-) Jag tippade på 28.. men hon skulle ju komma 1 jan... Aja, hon kan ju va nöjd om 18 år att då kan hon preimära på Hotan på självaste juldan! Inte illa.

nu på schemat så ska vi till Heby til en kaotiskt släkt, och många är dom - hemma hos Claes mormor. Sen skulle vi på Arn med Marcus o Sara, kan bli tajt att hitta en barnvakt, så vet inte hur det blir med den saken.. :)  Sen blir det nog mys här hemma med spel och alkohol - but no hotel.

Återhörande!

 Väntar på tomten...
 Äckliga trynet...
Marcus, Pappa o Mamma..
Martin och Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0