Avrundning -

nu rundar vi av veckan och börjar ta helg - så småningom. jga har suttit och skrivit av 5 papper i excell om miljoner olika maskiner och andra tillbehör som finn spå bygget - min nacke är inte som den en gång varit. Men Liam och Carro kom o åt lunch med mig, så man fick sig en redig paus i skiten. Men papprena hånlog mot mig när ja kom tillbaks lagom efter lunch - men nu så, ett minne blott.

Jag och grabbarna ska ha en grande finale o ikväll - Claes ville göra pizza, vi får se, vi får se om jag ens tänkt att prata med den karln än, inte bestämt mig än. Men för att blicka mot Idol - varje år likadant - jag bryr mig inte vem som vinner, jag gillar Amanda mest, men jag tycker att Marie ska vinna, hennes stil och låtar passar på Rix Fm men inte Amandas - hon ska göra sin grej. Men det är ändå tråkigt att den man gilalr bäst inte vinner, ah förstår man vad jag vill säga med det här?! eventuellt inte..

inga planer för helgen, i morgon ska jag sova ut - sen ska jag nog ta en långpromenad och sen avsluta i simhallen i solariumet! Den ni... finns inge ljuvligare än att vakna uppi  somariumet efter en stunds slummer. loveli. måste ta tag i och få nån mörkare nyans av skinnet. Om en månad är jag nervös - då är det dagen INNAN thascland! oooui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0