Baby Bear!

Ja, Sthlm Live igår!! För att sammanfatta det kort så kan man säga att kinder och käkar värker idag efter konstant skrattande i 2 h20 min. Ah de var galet jävla bra. Jag fick sånt där panik-jag-tror-jag-dör-skratt när björn gustavsson skulle berätta när han skulle skita på tåget, jag kunde sätta mig så väl in i hans situation att jag trodde jag skulle avlida, och söt är fan - Otroligt söt! Ah det var iaf en jättetrevlig kväll - kul att man verkligen tog tag i och gör sånna saker! Jätte mysigt på unico också - gott som satan!

idag är det jobb - sen efter jobbet ska jag och Claes kanske Martin också ut och power-walka den där svängen sist - japp vi pratar 1.2 mil! Kul! Sen ska jag till Heby och klippa och färga håret ! Sånt tycker man om , man kan säga att det är dags!

"On jag kommer in?? Haha - jag kommer knappt ut!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0