en månad -

då är man nog på arlanda just nu, eller näe - man e nog fan på planet - ooh my. Can you belive.. här har man sutat i 7 månader snart - tid är det enda man har, men den springer ifrån än.
Happ, det avrt väl bra igår med att Marie vann, de lät fan förjävligt när Amanda sjöng vinnarlåten, nej hon ska hålla sig till sitt det gör bra - säga vad man vill men hon har ju ingen vidare pipa i "seriösa" sammanhang! Men det kändes som Marie växte ch växte efter varje paus, och då menar jag fysiske växte. Käka hon bara snickers bakom scen eller? Värsta jag sett!

Idag had ejag ju planer -  men som vanlgit här hemma går de snabbt mellan varven - när ja hade en träning framför mig och precis skulle gå så ringde claes familj - "glöggmingel" i avesta hemma hos morfar.. ah men hallå. Happ, så ja skynda mig tillbaks och tok stressa - och som vanligt med den familjen så går ju fan allt i slowmotion, iband blir man galen..., men det var trevligt, det var inte bara glögg vi pratade om..., hemmagjord risgrynsgröt, MASSOR av glögg och ännu mera MASSOR av bakverk och tårto.. fan är mätt än.

Har iaf fixat om här hemma, nu finns det inge mer "dressingroom" garderoberna är här inne vid datorn och nu mera är dressingroomet bara ett renodlat SKITRUM - men de ska bli ett gästrum, ska måla om lägga in nån mysig heltäckningmatta tror jag, men det får bli ett projekt efter thailand..

finn ETT fel på dessa bilder, haha...


Kommentarer
Postat av: kimpa

HAHAHA...hubbe..vilken tok han är!!!

2007-12-09 @ 14:23:47
Postat av: Elin

Haha, Hubbe rules!:)Du fan, vilket datum åker ni till Thai??Ni måste ju komma förbi Ritazza cafeet så ska jag och Mary ge er vårt excellenta service!Datum, tid och vart ni checkar in tack.

2007-12-09 @ 20:13:45
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0