Helaaa....

havet stormar - precis den leken har man inte kört sen lågstadiet och dumt är väl det med en sån explosionsartad stämning och vilken eNERGI som ligger i luften när musiken spelar men på ett knapptryck tystnat och paik uppstår. Ja, fian ord - egentligen så var det jävligt roligt, panikartad OCH svettigt och smärta, med tanke på att Karin fastna med sin tröja i mitt örhänge och i samma skund jag inser det - så ser jag Karins omedvetna blick mot en stol 3 meter bort,ritch. AJ. Mycket trevlig julfest - jävligt gott, speciellt memosa-salladen! Haha... vart var den där Mattias eg? Ja herregud.. och en annan sak "jaha hon.... sög??. Ja, jag fick nog en gransakd analys och facit blev nog mentalt instabil. Mycket lyckat!

Massa saker har hänt den här helge har knapt fatatt att de är fredag förrens de är söndag. Fandå. Jag evelina oh Karin gik en jätte skön (den långa svängen) promenad i verkligen vintersverige!

hej på er! (en vecka kvar...)


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja fy fasen du! de va verkligen mycke tok igår! riktigt kul, tackar tackar!

2007-12-16 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0