hoooly mooly!

Jahapp - dagen har väl sett ut så här ungefär:

Vaknade till 10, gick upp och käka ett lass med gröt, gick ut med Hubbe, började fixa ordning lite mer här hemma efter våran ommöblering. Sen satt jag på mig träningskläder, gick över till morsan och (hör och häpna) hämtade henns stavar, sen spotta jag i nävarna oh blicka framåt. Alltså detta med stavar - det är fan ingen lek, snacka om att man måste ha kordinater i huvet, och det har inte jag alltid. Så det tog ett tag innan man fik in snitsen, men sen så.. JOBBIGT - dels för att man fumla ibland, piggen hamna på tån, händerna vart möra, axlarna, huga - SEN att man valde att ta en sväng - en MÖRDAR-sväng. Evelina och Karin vet iaf vad jag snackar om.. Karin tyckte ju vi skulle ta den "lilla" svängen i somras - man går förbi strå och sen in i skogen hur jävla långt som helst och sen kommer man ut vid bommarna uppe vis sluggan längst bort typ. Åkte efter med bilen sen för hubbe skulle få strosa runt lite i skogen, det var 1.2 mil - och sen att jag är rädd som fan för skogar gjorde ju att man hade ett sjujävla tempo - endå så tog det nästan 2 timmar.

När ja kom hem fick man carbonare av min f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a sambo ooooh vad jag älskar den karln, fyfan! Sen vart den en låååååång varm och dusch och nu sitter jag här, doftande som en nyponros :-) Haha..
nu ska jag lägga mi på soffan och slumra lite tror jag, vid 5 ska vi alla till Vallavägen i heby ich baka pepparkakshus och massa annat, jag ska göra ROCKY ROADS! dumle, marsmallows och jordnötsgodis! Sen ska jag försöka övertala Macke och Elin att visst boka resa till thailand me oss....

fuck off! förresten, om en månad så är har man nog precis käkat nån go mat på nån resturang :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men fan, då jobbar ju varken jag eller mary tror ja! Mwn man vet aldrig iåförsej, mitt schema ändras kontinuerligt:)

2007-12-10 @ 15:48:41
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0