Korrigering.

Det har kommit lite ändringar i "Amanda-fallet" det blev visst en Alma, Lovisa! Söta namn! Men inte har man fått sett lilla knytet än, de kommer hem i morgon från BB...  Hon var ju så liten så det ville väl ha extra koll! Ska mysigt o få träffa henne!

Annars så sitter jag på jobbet, känns helt jävla meninglöst, bygget är stängt och det är inte en själ nere i huset här. Men, men.. mamma har lite jobb att göra, sen så ska vi nog dra till v-ås, till Mio och kolla ut en soffa till dom. Jag hittade ett pressentkort i min gamla väska igår därifrån på 900:- som går ut nu på på måndag, så igår när ja o Claes var på mellandagsrean så gick vi runt där o skulle försöka handla massa. Gick inte alls, haha.. Så jag tror morsan ska få köpa det av mig om hon ska fixa soffan därifrån.

det avr ivf jäävligt skönt att på juldan, först var vi ju i heby, sen åkte vi på bio i sala, MYSIGT, man borde gå mer på bio där... Arn var bra, men man kunde ju lätt ha minskat ner varje scen med 4 minuter så hade man vart nöjd. Sen åkte vi hem, tände massa ljus och spela yazzy, har man en gång bröjat så blir man ju helt manisk. Sen käka vi jätte god efterätt och kollade på Tomten är far till alla barnen, sen hade vi ett par omgångar yazzy till och sen kika vi på "I´m legend" den var skitbra, annorlunda och bra och jag börja ju grina som en dåre på ett ställe, jag är lite känslig när det gäller djur.. haha.. fjant.  Sen somna vi gott.. Jag har haft världen mysigaste dagar tillsammans med Claes!
Var vemordigt att åka till jobbet när han la sig på soffan och kika på film, det ahr vi gjort varje morgon nu, riktig lata har vi vart, så jävla skönt, och mer lathet bli det snart.. mindre än två veckor kvar nu :-)

Så det var ritkigt skönt att vakna upp igår och åka in fräsh o pigg till västerås, hörde att det inte var nån succé på hotan och att alla typ gått hem för det avr för fulla, känns bra att inte missat något.  Jag fynda iaf ett par Edwin jeans på solo för 699:-, Claes en skit snygg JL jacka, sen skulel jag kolla om den där bikinin på Kalsongkompaniet var nedsatt,  och det var den MEN fanns bara skit-storlekar kvar. Så jag hittade tillslut en anna som var väldigt fin.., och den satt bra.. men jag har ALDIRG i helvete köpt en sån jävla dyr bikini 699:- ! ! MM den ska vårdas ÖMT! jösses.
Nej nu ska jag fakstikt gå in på novairs hemsida och beställa balkongpaketet, massa små spriteflaskor och ggrejjor, svårt o få tag på där nere och man vill väl alltid ha en liten drink på balkongen när man legat en hel dag vid havet ?! ;) Åååååå så jävla underbart det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0