Lördag.

Jag har börjat blivit handarbeterska igen. Jag har köpt ett brderi som jag ska göra till Alma, en sån där "födelse tavla" jättesöt, min moster har alltid gjort det till alla "oss" så de är min plikt att göra en till Alma. man blir som besatt när man väl börjat, sen när man inser att man räknat fel och att man inte varit helt med igår när jag både var trött o kolla film så blir man TOKIG. Men, men... de får gå endå...

När ja vakna i morse smöh jag ut o satte igång igen, Claes kom upp och undra om vi inte skulle ut och springa, såå jväla bra idé, måste koma igång, så vi sprang en runda med varsinn iPod i öronen, as skönt. Tack för det älskling. Fick verkligen ändan ur vagnen. Sen har jag mest broderat.. (haha) och sprungit upp oh myst med Alma mellan varven.. min gullunge.. :-)

 Fasters älskling... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0