Mäste sluta säga fuck off-

aah det låter fan inte bra att jag säger fuck off till allt och alla. Att jag efter repliken tillägger - "and die" klingar inte heller helt rätt. Mamma kom in med mat, när hon gick så av rent hast sa jag - "ah vi hörs i mon, fuck off and die!" hon vände sig om i dörren o BLÄNGDE sådär obehagligt bara hon kan göra när man råka komma hem 23.30 istället för 23.00 en valla-disco-fredag.

Har pysslat vidare idag, måste fasen dokumentera, det blir bra alltså. Var ner och tog massage på vibben, gudomligt, skönt i varje nerv. När ja kom hem från vibben hade mannen i mitt liv handlat och lagat mat - säger bara en sak - fan han brillierar - he rock my world (oftast).

Nu ska jag ut me doggen sista svängen innan blund, ta mig en lång dusch och sen krypa ner under skenet av min FINA julstjärna som slocknar när klokan slår halv elva - och på morgonen börjar den stråla runt 06.30 - jättemysigt- jag säger bara en sak: T-I-M-E-R.

Tack för mig !


Kommentarer
Postat av: kimap

ge oss lite bilder!! =)

2007-12-06 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0