nu ligger man i förkant

Jahapp - ja skulle "bara" göra lite advent trevligt här hemma, men jag spann loss som en sportfors i farten så hejda ja mig en sekund - för att bara susa vidare. Hann komma på en idé och även genomföra den, slutresultaten vart bra - men fasen, tallgrenar vissnar väl efter ett tag ? Då har jag en HEL del att göra..  Skulle jag förklara vad jag har gjort skulle många ruska på huvudet  - det här måste upplevas :-)

Så det sluatde med att tomtar och ljus, och kanel och gardiner och kuddar kom fram - ah jag vet inte vad som hände, nu har jag ångest, men vad tusan, den här månaden måste fasen pyntas till det, man lär ju få njuta lite av de härliga innan julen, sen åker de ju ner direkt, ingen vits o hade de uppe ett par dar bara.. eller?

Aja, idag har jag iaf vibbat - det känns jävligt bra. och de känns bra att jag hade en skitvecka också, känner mig som på nyttfödd. Detta ska gå vägen! Så imorgon blir det till och springas!
nej nu ska jag fakstikt sova - men tänk att självaste Daniel Nässing dök upp i P3 idag, bra gjort! :-)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0