Santa Lucia!

För att börja med gårdagen...

som sagt först jobb, sen hem för att svira om och dra med sig alla grabbar utom Hubbe (Martin & Claes). Jag hade en tanke att vi skulle power-walka den där JÄTTE svängen på 2 timmar som jag beta av i söndags, men jag visste att de där herrarna skulle dö, de skulla vara ett ivinerligt gnäll om skavsår "är vi framme snart" och diverse annat, så ja kände att jag skulle bespara mig det och tänkte ut en annan sväng. Så jag meddela dom att de blir en snällare sväng för deras skull "Vadå? Tror du inte att VI skulle orka gå den där svängen?!?! - nu tar vi den LÅNGA!" haha, sagt och gjort - vet ni hur mörkt det är på en landsväg i skogen när klockan är 17.00 en december dag? JÄTTE. fyfan, men det gick rätt snabbt - eller inte tidsmässigt men jag tyckte det kändes snabbare - grabbarna knata på bra, Martin hann röka cigg längst vägen också , han är hälsosam den killen. Sen åkte jag till Heby och fick håret fixat, nöjd med färgen, mörkbrun, och något rött kasnke?! Nej men typ som jag hade innan fast mörkare, känsn bra, och sen klippte jag av en  bit, men tror jag ska klippa upp de litemer bak... får se.

Nu på morgonen har vi suttit innen på resturangen, de bjöd hela huset på glögg och lussekatter och sen kom salas lucia - jätte mysigt! Sen har vi grattat Marcus som är född stjärtgosse... Ska snart ner till Lindströms, bjudna på lunch av banken.. Trevligt, inte käkat där innan! Men so long and fuck off!



Fyfan va det är skönt o sola, jag somna in med ipoden i öronen - sen vakna jag med ett ryck som vanligt när lyset slockan, denna gång med PANIK - det var inte bara släkt i mitt solarium utan i hela JÄVLA SIMHALLEN, trodde dom hade stängt,men sen fick det igång ljuset igen.. fyfan. Man hinner ju tnka hundra ggr att man än kvarglömd o instängd. Varför får man alltid en noja om att alla ser än när man ligger där och blottar dig? Tror man att man är lika saml som sringorna eller  vad är det frågan om ?

Sen hem, gratta Min bror igen, var upp till honom emd en pressent i form av månadens bredbands kostand - han vart väl inte helt nöjd, men så kan det gå!

Sen så gjorde jag ROCKY ROADS - julgodis, men smält mjölkchoklad med marsmallows, jordnötter, dumle och nonstop - står ute för att forma til sig, sen tänkte jag koka kola, men jag tror fan inte jag orkar - kollar på bonde söker fru.. eh men vafan - denna FREDRIK alltså - jag höll för ögonen när "karln" skulle snorkla, han är ju för jävla pinsam alltså..

Och vet ni vad?? Idag damp det ner en Taxfree-katalog, då vet man att snart är det semesta! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej fan, inga jävla bönder här inte!!!De ska vara äkta kändisar som my love Månsan;)Du förresten, va heter låten och artisten som är på karins skiva som hon fick. du vet" i wont hesitate no more" låten??Love it:)och vem featar alicia keys på no one???

2007-12-15 @ 00:34:13
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0