Sensationella Isabella a´la speciellá!

Sitter och räknar ner, 11 minuter kvar tills datorn stängs av persiennerna dras ner för idag, kvar står bara julstjärnorna och lyser. Det kan dom ha. Jag ska ner och massaga bena och sen ska jag hem och byta om och sen ut och springa-ska komma på vilken sväng det ska tas. Sen ska de tvättas och fixas till lite mer hemma. Har kommit på en genialisk idé med en av speglarna hemma. Oui.

fotade precis den här killen nedanför, han verkar också tycla att dagen börjar bli lite lång...



Fuck as.

Nu vart det sådär jävla utdraget igen - från att ha käka mellanmål till att sätta sin kropp i språng, sen märktes det att man inte hade sprungit på en vecka DRYGT. Fasen, man blir skitsne, riktigt jävla skitfan.  fan. Aja, jag har iaf köpt EN till julstjärna, en vit, jätte fin att ha i vårat STORA sovrumsfönster, eller burspråk kasnke det heter.. borde fasen fota mitt wonderland. Aja. det återstår att se.

Någonting som gör att det går lite fortare och l i t e bättre att springa det är att tänka sig till Thailand - tänk att J-A-G och äälskade Classe-basse ska få åka tillsammans "själva" i 2 HELA veckor till paradiset, ligga och mysa på stranden med en melon-smoothie och bara ha det så jäva underbart skönt! Det ska bli så jävla kul att åka med ALLA, fan vi har pratat om att "när vi väl sitter på arlanda hela gänget och tar drinkar" då jävlar vet man, nu är de inte alls långt kvar. Vad jag menar med att jag och claes få rå om varann "själva" är att sist vi var utomlands, första  och hittills enda gången så åkte ju jag med mitt "jobb" så det vart en dag som vart "semester" så nu jävlar ska de njutas! Snart bara EN månad kvar... fifan vilka tider!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

fasen va jag är avundsjuk på er resa! ni kommer ju få det helt underbart.

2007-12-04 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0