Å - som i ångest.

Sitter nere på jobbet. Tänkte att "fan, man kanske skulle ta och kolla upp det där med Hubbes försäkring här ändå, så man vet att den verkligen är så som jag tro". Han väntar ju på operationstid, för sitt knä - det skulle gå på omkr. 25 000:-, jag var HELT säker att jag ahde ett försäkringsbelopp på 40 000:- vid varje "skälvrisk" - men se så var inte fallet. Jag hade 20.000:- OM ÅRET. Och med tanke på att en operation redan är gjord så kan det inte vara många slantar kvar på den..., Tack och lov går min försäkring ut nu i år, så jag sitter med ett annat försäkringsbolag och försöker teckna ny, men hur lätt är det - "är det djur skadat, HAR ditt djur varit skadat". Fan, detta bådar inte gott, inte har man 25 loppor att kasta ut på hubbe.... what to fucking do? :( shit, nu känns de helt overkligt. Vad fan ska jag göra?? Visst, ja kan säkert låna penagr av pappa och så, men ändå....

Ah vi får se vad som händer, lär väl uppdatera senare. Den hrä dagen kommer väl inte bara bestå av försäkrings-ångest.


14.37 - Ingen här på kontoret , jäkligt skönt. jag har fått en skrivbordslampa, en välfigt fn, men det kan ju inte vara riktigt attt "skärmen" ska ramla ner hela tiden, den måste ha gått sönder. Happ. Det var den glädjen. jag har lite ångest, hatar gömman. Det gör förjävla god mat alltså, inte bra när man har ett mååål i thailans som man försäker ta sig till. Panbiffar, åt en.. salals och nån potatis. Men sen var det ju torsdag, dessa pannkakor är INTE och leka med, så jag tog två sånna också.. not god. Men jag ska ner och träna idag - hoppas ja skakar av mig lite. Usch.

Såg igår att det hade öppnat en jätte gullig barnklädsaffär breve IS, undrar om ja ska ta mig dit och kolla på nåt gulligt till HIlding... - Nu har jag inte bara Liam o skämma bort.. hihi, men de är ju så kul med småå grejjer. Sen går de ju rykten om att jag ska bli faster också, då måste man ju skämma bort den spolingen me. 1 januari.. undra om hon lyckas knipa alltså....,. ah jag säger då det.

Nej ska snart ta mig lite mellis, en apelsin och lite valnötter. Jag som alltid hatat valnötter har fårr jordens pippi påde. SKITA gott - varför är nötter så dyrt? De är väl ganak billig arbetskraft där "nötterna växer", nu kasnke jag var rasistisk/hemskt - men varför är de dyra? Köpte MASSOR med frukt idag till jobet, och en påse nötter, fick frukt för 50 och lite nötter för 51:- sick.

i kväll kommer martin till oss, kasnke ska se på Torkel i knipa.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0