FREDAG - again?

Man lever ju som i ett hamster hjul, fredag om och om och om igen, samma sak med måndagar - givetvis, men fan så mkt tråkigare det är.

Claes siter på bussen - och jag är själv :( Så tråkigt, fredagar är H E L I G A. Men det r tur att jag har 2 av 3 grabbar kvar, vi pratar givetvis om Martin och Hubbe.  Vad ska jag äta då? Fast Martin kom ju på att han skulle börja ha olika teman i sit liv. Idag skulle vi ha italienskt tema, han hade ätit lasagne och sen ska vi kasnke äta pizza. Sen vill han gärna ha ett sjömantema snart så han kunde få ha en ankartatuering och äta sjömansbiff. Vet inte om jag vill var amed p det temat. Men jag kan tänka mig att hubbe är på. Och claes brukar ju vilja grilla sjömansbiff så han är nog "all in".

idag var vi ju nere i Gruvan på 150m djup. Fan var man blir " WOOOW" fand ekom fram ungefär 10 cm per gång man "gjorde nånting" det räkna ut att man kom fram ungefär 10 meter på 10 år ! Fatta ni evighetsgöra! Gick man 10 steg så gick man alltså 10 år... - och ibalnd insåg man efter 4 år att "ärsch fan hä fanns det inge vi börjar om någon annanstans" ahah ah de är tur man inte jobbar i en gruva med de här tålamodet man ärvt.  Men Nicke som var med mig och pappa, en jävligt rolig elektriker, han skulle visa oss en ana grejj när guiden gick viare, vad slutade det med - jo att vi gick helt jävla vilse I GRUVAN, fyfan. Men sen kom vi rätt, ingen skulel ju direkt sakna oss eftersom det var ett seminarium med bara stockholmare. Men vi kom fram, åt jättegod mat NERE i gästabuds-salen, satt på fårskinnsplädar och käka. Super msyigt! Att man inte tänker mer på den där gruvan alltså, en är ju helt enorm!

Nej nu ska jag ta mig till en mobil o riga martin ! men ni kan väl koma in den här länken så ni vet vart jag är om dryga månaden ..... :-) http://www.ving.se/BookSchedule/AccomodationOnlySelectRoom.aspx?HotelId=51924

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0