Fredags|MUS

Fredag - the point of life.

Idag har det varit rätt lugnt, vet inte ens vad jag ska skriva.. Carro och Liam käka lunch med mig, sen jobba jag lite till. Hem - ladda inför en löpar-runda, men idag gick det segt. Men jag fixade det ju, men de var så jävla halt, o håll fick jag och inte blåste det ljumna sommarvindar heller - Näe.

Har ont i hjärtat för hubbe, han hoppar omkring på tre ben. Vi letade efter busar i parken efter att han fick upp ett spår, i mörkret, men de är kul nu när de kommit snö för man ser ju att han verligen följer spår, så jag fråga hela tiden "hittar du nån buse?!?" o han fortsatte och leta och hade skitkul, hoppa omkring o studsa i snön, tänkte att han måste få lite livsglädje trots att han får ont sen. helt plötsligt märker jag att han hittade sin "buse" som jag mest sa bara för att tagga honom. En alkolist i "häcken" ståendes i fullgång med urinering - hubbe vart lika paff som jag att det fanns en "buse" på rikigt.. haha.. well..

Sen beställdes det mat, sallad från rhodos -avokadosallad - den är G. Knapra valnötter och lite pomelo till Idol, Daniel? wtf.. fattade inget och jävla Amanda o va dryg. Innan Idol fick man ju se från förra fredagen, när hon säger kaxigt när de frågar va hon tycker om att Mattias åkte ut !ah, de är ju bitterljuvt, men man får vara nöjd med att man klara sig så här långt alla ska ju åka ut, man får vara stolt över sig själv, de är ju enormt att fått va me så här länge som sagt" och nu vart det SÅ tagna att de BÅDA hängde löst, och då minsann grina hon som ett litet barn äh vet inte vad jag tycker om henne, speciella människa.

imrgon ska det sovas för fulla muggar vill jag lova, sen ska ja nog kila ner på stan - eller västerås? nää, huga vet inte om ja orkar, sätda upp lite här ch sen ska de väl nalkas festlighet igen, det blir säkert kul! nu är jag för trött för att se fram emot det, men aah, de blir nog bra! å återseende, kram o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0