Man vet aldrig när man behöver ett shysst järnrör..

torkel i knipa - en otroligt givande film.

Idag har det vart en hel del på jobbet, men ack så trött jag är nuförtiden  - helt otroligt. Sen hade jag fakstikt lunchmöte - det gick jäkligt bra! Det känns som ett bra val, en bra grej! This can be good!
Sen har jag uppdaterat hemsida med lite bilder.. ah nej, sen har det mest varit trött, MÅSTE kommaihåg och betala resan idag, de glömde jag ju igår, och idag är lite utav DEADLINE! kommer på de hela tiden.

imorgon ska jag o pappa och en av elektrikerna ner i gruvan och kolla på en "belysnings-show" nej men typ, de ska visa olka slgs belysningseffekter, och senlunch och grejjer, ska bli riktigt trevligt!! Jag ahr täntk länge att jag vill ta mig ner i gruvan och nu blire dags!

Fortfarande så efterlyses B I K I N I beställa - hem - hemsida! Because sooon I´m on a beach :-)




Jag är SÅ trött - det ska bli SÅ skönt att ta en dusch och sen sova-fucking-ruset-av-mig ! Claes kom nyss hem från sin träning och möte efteråt..., sen skulle han iväg och jobba igen :( Aja, jag ska som sagt ta tag i mig själv o slänga mig i bingen - för i morgon är det fredag! Fan, anntingen så händer det ingenting på jobbet  - ELLER så är det fullt upp så att de blir kaos - som i morgon. Aja, men de hinns väl med det som ska göras. Klockan 16 går bussen till Leksand, pappa bjuder på resa till aal som jobbar, inkl. bygget och oss på kontoret, men efter en jävligt mystisk incident så har anmälningslistan försvunnit, så jag hoppas för fan inte nu att de är någon som inte får plats. För då vet man ju vems fel det kommer att bli. hur som helst så skulle jag också ha följt med, men eftersom  morsan ska med så har jag ingen som kan ta sig an min invalida hund - så de blir han och jag och fredagsmys i morgon..., Fredagsmy är fasen heligt alltså - It´s me and ALL of my boys!

bestämde även att den 15 skulle vi slå upp julbord här hemma!! Skitkul, tänkte fakstikt att man kunde slå upp bord och stolar i vardagsrummet så kan man ha brasa och julmusik o grejjer här, tror de blir kanon, så jäkla kul med ALLa o vasksa fram korvar o grejjer! Ser fram emot det ! :)

Nej nu fan måste jag sova, God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0