Mitti

onsdag.. mitt i veckan.
idag skulle jag inte vilja på stå att det har hänt så mkt alls. Däremot har jag gjort av med lite obefintliga pengar, as usual. köpte nån köksgardin.., nån kudde, nån matta.. hundmat (högst vebehövligt IOF) och en "liten" hundleksak - tanken var att Hubbe skulle ha den till lite stimulans o hjärngympa nu när han inte kan göra så mkt annat när han är invalido - men han FATTAR ju inte. Så de var ju bortkastat. Fan.
Sen tyckte Claes att vi skulle ner till Schelins och fika.. bra idé. Så arm i arm gick vi ner dit, jag tog en tårtbit, Claes en JÄTTE chokladbakelse och sen vart varm choklad med vispgrädde. Jag hade ångest, det var det onyttigaste jag skulle slänga i mig på tre veckor..., men de var gott MEN de märktes att man varit utan socker på 3 veckor.., jag trodde jag skulle dö av hur sött det var. Klarade inte att få i mig halva ens. Men nu så här på små timmarna så siter jag med en jättegod kalkonmacka - okay, men en köttbulle å och lite rdbetssallad - vart lvar efter alla mackor jag gjorde till gubbarna på bygget i morse. Vill varmt rekommedera brödet "Pågens "JAVISST", de som de gör reklma för, haft det en vecka och de är så jävla saftigt, nå konstiga bitar i, nå kärnor skitgott...

nej längtar tills i morgon, en dag närmare fredag och jag ska ner och träna - skönt att smärta som STEGRADE sig änu högre bara "poff" försvann, idag är det helt bra! skönt, annars är risken stor att man kommer av sig..

Nej nu ska jag och hubbe lägga oss o kolla på roomservice! Ah tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0