kraftiga stormbyar.

höll precis på o fara iväg åt skogs med vinden. Jösses vad de blåser!
Sitter o väntar på Marcus, vi ska åka till Västerås, han,sara, alma o jag, dom ska hämta deras sprojlans nya audi a6:a, och jag är inte ett DUGG avundsjuk - ghaaaa.Jag är grön av avundsjuka, men de kanske blir en för oss med, vi får se, vad som prioriteras..

Helgen var jättebra, i fredags så glodde vi på runhällenmatchen - käka på norrmanska - o sen landa vi hemma hos oss, o jag somna in gott till en film :-) det var en riktig sommarkväll, typ! På lördag blev de match igen, Hubbe skötte sig otroligt bra, förrutom att han gjorde en våldsam puss på kajjan enströms son´s näsa. Men de är sånt som hände med dessa troll i lagom höjd för såna pussar... Kim o json kom, o de vart en liten fotosession, MÅSTE ta mig till heby o se detta.. haha.. Sen vart de mest "mål i sikte"... haha.., efteråt vankades det grillning och jag kände mig jävligt missplacerad. Så de vart mat i kiosken som käkades hos kim o erik - kvällen blev nog jäkligt lugn? minns inte, så troligtvis.

Äntligen så är valborg avklarad - vi blir hemma hos Carro o robban, grillar o har de mysigt, alldeles perfekt!

ikväll skall de iaf springas - förstår inte varför de inte blir av!! Nu jävlarns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0