Tempo.

Nu gåre fort mellan varven
FAN vad härligt väder, åååh, synd att man fortf känner av sviterna efter the cold, annars hade man vart upp i spåret om en pisskvart! Asch. Ja o hubbe tog bilen på lunchen till gruvan o tog en lång promenix däruppe, jätteskönt, sen har han legat med läpparna i vädret o sovit som en gris, en vinn vinn situation helt enklet. och appropå den kisen så vart han friskförklarad i går med sitt ben, det har LÄÄÄKT :) ingen kan vara lyckligare, så nu är de bara jobba på muskulaturen...fifan så skönt, tänk! Långpromenader MED min hund... ojoj.. han ska me i spåret i sommar den saken e klar!

Ska ner på stan sen o köpa lite piller, bra piller hoppas jag, o sen ner till blomsterverkstan o köpa lite fina blommor tänkte ja, kasnke till bürgers o hitta nåt som man kan plantera utanför.., härliga tider! Däremot vill jag strypa claes, han har köpt en iPhone! Måste ha en jag med! Grymmare får man leta efter, jag fick ju en sprajlans för två veckor sen typ, men den är redan sönder, skitlur!

Hej på er!

 hubbe med bror, brorsan t.h, med en förhoppning o bli lika satt som han när benet är bra nu!
Han ligger ju 10 kg under, så nu jävlar ska de biffas på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0