The sun IS still shining!

Kom rätt så långt i min garderob igår, men helt utan tillsynes synliga resultat, men jag släpa fram strykbrädan o strök kläder fan i två timmar, inte kom jag särskilt långt heller, men vilket jäkla schå o hålla på. Men, vad kul de är o hänga upp massa nystrykta kläder som man kan välja mellan på mornarna, en helt ny livstil för mig. Den kommer nog hålla troligvis månaden ut. Men vi hoppas, tror och ber!

Efter att jag slitit upp alla hyllsystem o skit så tog jag mig an en välbehövlig o jäkligt skön spirngrunda. Morsan bjöd på färska räkor o havskräftor från fiskbussen vid 17.30 snåret, så vid 19.00 så var man som en kanin i spåret. Det var tyngre som vanlig första minutrarna, men sen så kom jag in i det o då jävlar gick de utav.. håll i hatten. Ah man blir på galet bra humör dessa jäkla vårar...

Tiden står stilla på kontoret just nu, morsan är o hämtar moster på tågstationen - dom rävarna ska på medelhavskryssning i morgon..., vilka as, vilka jävla as.

Så här i vårtider, med risk för att låta tjatig..
Alltså man kan ju förknippa så himla mycket minnen omkring låtar, årstider, lukter..ah alla sånna saker. Igår när jag var ute i spåret o tog en promenad efteråt o hade slumpmässiga spår på i iPoden så kom "over and over again" eller vad den heter med, Nelli , nelly? Ah ni vet. Och jag blev stel som en pinne o de slog mig direkt att det var verkligen tre år sen man var på den absolut bästa efterfesten någonsin. Hemma hos Madde o Rickard, nykter som en nöt, o med en spännande claes i soffan. Sen en sjujävla holmgång i sängen UTAN jeans o med sanning eller konka, json låg o berätta om sin mage som han var nöjd med, o sen var de just den där låten som kom om o om igen på mtv OCH icke att förglömma, bäst på hela kvällen "tadaaa" o snaski tutski.. ah jävlar vilken natt. Saknar dom tiderna. Och efter den kvällen så vart saker o ting sig inte lika, en ganska jobbig tid, med tuffa beslut, men de resultera i något sjujävla bra, världen bästa claes, o världen bästa framtid :-)

Kommentarer
Postat av: kimpa

ja erik har ju en jäkla snygg mage än idag=)

2008-04-17 @ 16:54:04
Postat av: Lotta

haha - de var bara brösten han vänta på dom, har dom kommit än?! hahaha... shake you ass later!

2008-04-17 @ 18:08:29
Postat av: kim

dom är på gång=)runda som äpplen!

2008-04-17 @ 21:19:28
Postat av: Madde

ÅÅhh, ja den efterfesten är nog faan den bästa ever! "har ni nån med orange jacka å ett jävla underbett i nån fyllecell?" (engvall saknas) haha. jävlar i namma va kul de är å tänka tillbaka på sånt här! =)

2008-04-17 @ 21:28:15
Postat av: Pauline

tre jävla år?? de va de värsta. ja tiden står ju inte still precis.. :)

2008-04-18 @ 19:18:59
Postat av: Lotta

Hahaha, fan Engvall den jäveln hade jag glömt bort helt, det var ju tammefan kanske det ABSOLUT roligaste, haha.., ah vilka tider ! :)

2008-04-18 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0