måndag igen

och regnet öser ner lika mycket som igår och som alla andra dagar.. hösten bara smällde ner verkar det som?
Men de är väl mysigt, jag har endå tyvärr känt att detta är en "piss-sommar", vet inte varför den vart så kort, o tråkig, men man jämför väl bara med hur jävla bra den var förra året, man hade lite förhoppningar o förväntningar - men de är svårt att få till lyckade repriser!

Jag sitter o jobbar, ingen ordning på någonting. Möte i morse, det var bra. Men jag vart snäpper mer stresad, så är de ju jämt, man kommer på saker hela tiden, som små "-JÄVLAR" typ när man inser på arlanada att man glömde väskan - typ. Det är ju så jävla mycket, o allt ska sitta som en klocka på väggen den 25e.  Just nu har vi ju dragit på oss en till sak som inte gör det lättare att sova om kvällarna... hur man ska få till allt,  något vi inte har gjort alls förrut, men får vi till det så kan de bli bra - riktigt bra! Tror att de skulle vara bra för Sala!
Det mesta runt invigningen och VIP kvällen börjar klarna iaf, de är bara som sagt, den sista pucken som ska till. Och vad var det nu.. 46 dagar kvar.... får fan magsår av att bara tänka på det. Och mitt i allt det här så ska jag o Karin åka till Prag, i typ fem dagar. De ska bli jäkligt kul, o äntligen få semester, men om jag ska vara ärlig så undrar jag om jag täntke överhuvudtaget när jag bokade in det. Men jag får väl ta med mig datorn o jobbet dit...

Sen ska jag hem, håller på o fixar i sovrummet, har sorterat så mycket tvätt, o de är så skönt o allt sorterat o sen bara köra på, de jävliga är väl när man ska "stryka" o jävlas.. de brukar ju ofta bara bli en hög med "rentvätt" som sen blir en hög med "skittvätt" men ja ska försöka strukturera det här. Sen ska jag o hubbe ut i skogen, anntingen med hans polare ute i Saladamm eller i grällsta skogarna. Igår hade pappa plocka lite kantareller, så jag försökte lära honom att söka efter svamp, han var så jävla duktig. Den enda jag måste få till är ett bra avslut, han var nära på tugga i sig den typ 3:e gången han hitta den så i ren panik skrek jag till åt honom, så nu bara står han 1m ifrån o ser skärrad ut när han hittar den, gha.. Vill att han ska sätta sig eller göra "skall" när han ser dom. Men dom som har träffat hubert vet ju att han lider av en viss utverklingsstördhet, så säger jag skall så ska han brottas med svampen, o då går den ju sönder..,  o sitta verkar vara alldles för svårt... herregd, men hur som helst så hittar han ju iaf på dom. ialla fall på gräsmattan, men engån hamna den bland massa andra "gräs svampar" o han utskiljde tarellen från de andra.. så han kan, men som sagt avslut bara. men de jobbar vi vidare på idag.

Nej ska fortsätta så ja kommer hem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0