Coktailraj!

snart ska jag spurta ner på Syster Emma och köpa tidernas drink-tillbehör, för imon ska de bli coktailafton i uppsala, de ska bli galet, det engelska-språket ska också hostas fram, och det ska bli CUPIDO, fifan, inge dåliga grejjer inte! Så jag ska ner o köpa pineapple sourz, vaniljvodka och lite annat shit,  min drink komme göra en sjujävla succé. Hard and deep shit alltså jag snackar, heavy!

Claseman får man inte se mkt av i helgen, han ska ha match idag, samling 18, så de blir väl i midnattens timmar den fan dyker upp.., och i morgon så har han bowling med laget och ja ska till uppsala och på söndag tror jag varken han elelr jag har så jävla mkt i utbyte för varann, men de kan de vara värt sörni.
Idag ska ja o hubbe upp till familjen upstairs. de skulle bli good mat och sen ska de SÅKLART ätas en påse nattigodis! Vi snackar fredagsmus i andra dimensioner!

Hepp o livboj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0