Euforisk!

Ja, nu är jag i den där euforiska bubblan igen. Gillart!

har fixat och donat och nu "bakar" jag "det perfekta brödet" av Paulun, vet inte om de gills att kalla de för baka när man bara fyller på vatten..? Well.. Hubbe har sett ut som en lagkapten idag när han har gått omkrign med ett rött bandagde en bit över hasen, han har fått nått sår där efter op. o skorpan som var enorm och inte klar att pillas av, är nu avpillad... någonstans i sängen, sånt gillar man när man bäddat nytt "leta skorpan"......

Nej nu ska kolla till mina "brön" o sen göra lite fruktsallad.. sen blir de färskbröd o skinka !

Förresten, what a suprise, när jag kom hem så var det JÄKLIGT fint i sovrummet, tror ni inte min karl har köpt världens finaste kuddar på indiska när han o morsan var där idag, oj oj.. de är min karl det!
och då kasnke földfrågan blir, vad gjort svärson o svärmor på indiska..? Det hade jobb i västerås o sen skulle det in til stan för att köpa en kostym åt Claes.. och då kan man ju undra varför... Jo, för karln har sadlat om i karriären.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0