Länge leve måndag.

Måndagen besegrar allt, den slår igenom allt och den vinner alltid. Man förlorar jämt mot måndagar. förrutom när det gäller att vara en duktig motionär, som jag än så länge har planer på att vara.

Helgen var jättebra, hade super fredagsmus med Martin eftersom den fan har begett sig till Oman helt by himself igår, (vi förstår inte heller någonting). Sen i lördags var det dags o preimär kika på Robban o Carros nya supercharmiga hus, så där blev de sallas/pizza, skitsnack o en massa bebisgos med hilding o liam, melodifestivalen sågs de på från dom där tvillingarna, jag tycker o tänker inte så mkt om någonting förrutom my dear bear. jag har konstaterat att jag förmodligen gått o blivit nerkärar totalt i den karln. Men claes tar det med ro.. Karin däremot o hennes brorsdöttrar, man har nog länge varit en förebild för dom två småfisarna, men from i lördags när han trollade med dom, så komemr jag nog ALLTID se upp till dom... Om my...

Fick fotojobb i lördags, ska fota fisen Liam, då de skulle bli tavlar av han i vardagsrummet, o sen ska ja fota Hildins dopkort, trevligt!

Nej fan så hörligtmed vår.. vååååår.

  
Troligtvis en av de bättre somrarna någonsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0