nostalgi,

Det är inte alltid man skriver två bloggar på 30 min, fan fishfood var ingen goo, jättemörk choklad, Clabbas chew chew var mkt goare, o de visste man ju-aja.

Kände bara att jag måste dela med mig av min lilla nostalgitripp som jag var med om igår.
jag o hubbe skulle hämta Claes efter matchen i Heby, kände att jag ville ha med mig nån gammal skiva man inte lyssnat på, på länge. Fick med mig nått i farten o de var "Hits 99" eller nåt. OJ, vilken resa i minnernas tid.
det var tex, "lullabuy" [stavning], Blues-bortom dimhöljet, ah m.m, m.m. det var verligen det jätte tajta gänget, Karin, Elin, Maggan och jag. Typ den våren när vi gick i åttan o jag skulle åka till Maldiverna och det var kaos för alla skulle bort utom Elin, ha ha, eller hur det var. Ja, säger då det.. Those were the days...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0