Won-da-fall

Ja men herre Gud, nu har jag precis typ kommit hem, från en riktigt bra löpar-runda, (inte som en tik). Sprang 20 min ungefär, tog en lagom-rutt som jag visste att jag skulle orka med, och jag kunde nog ha sprungit en bra bit till, men det känns bra inför den här komande tränings-våren! Och det bästa av allt - det är fortf ljust!!!!!! känns kul att kunna springa lite roligare vägar nu, upp i spåret, skogen och lite överallt, jag är ju livärdd när det är mörkt! Visserligen tänker jag så här.., skulle man som våldtäcksman verligen gömma sig mit i skogen o lurpassa OM det skulle komma nån o springa.., så kul kan de väl inte vara att våldta en svettig springare så man sitter så o väntar, men vem fan vet, jag tänker väl ite som dom överhuvutaget.. ehm.

Så nu är klockan inte ens fem, ska slänga in en tvätt med sänkläder o handukar, förska piffa till i sovrummet och sen ska jag ta en proteindrink..., det är br ao träna när man har kris i kassan, då nöjer man sig gott o väl på en choklad-drink o banan... :)

det var dere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0