3

is the magic number.

Mm, nu ni, tre dagar kvar - sen såååå!
Nu börjar det märkas allt mer, idag har jag städat bort lite mer av julen, börjar städa här hemma åt Martin och Hubbe som ska spendera tiden här när vi är borta. Är inne på 3:e tvätten. Det är väl endå skönt när man är inne i ett tvätt-stim? Har en jäkligt bra struktur just nu. Sen har vi ju även tagit fram R E S V Ä S K O R N A ! ! ! ! GHA! Då vet man. Alltså denna eviga fråga när man beger sig bort en tid, då menar jag en tid över en vecka. För att precisera det exkat med två veckor - är tanken att man ska ha med sig 14 st trosor då?? Äger man så många? Jag har tvättat som en tok idag och kan inte hitta mer par nu och då är jag uppe i ca 10 st, de känns många, ja måste ner på lindex på måndag o skrapa ihop flera.. ha ha.. Sen är de några kjolar, några klänningar och sen massa linnen och bikinin som ska ner. Känns skönt att man har lite erfarenhet av Thai sen sist. Fan vad vi hade med oss mycket då! Så u tänker jag att alla såna här strand-slappar-kläder ska jag köpa där, typ en stor tunika och glida omkr. i. Ah massa sånt, samma sak med skor, ska ta med mig ett par bra skor, sen köper jag skit flip flops där och andra skor... FAN VAD KUUUL!
På tisdag när vi åker ska ner på Linda´s till Mia och fixa mina ögonbryn och fransar - färga och plocka. Hon tyckte att jag ABOSLUT skulle göra en skrub där också. Vi får se...

Jag har haft en liten ekonomisk kris också inför denna resa. Man har liksom spart varje öre tills man kommer ner dit, och eftersom man fick pengarna lagom att handla upp alla inför jul så vart de lite tight här. S jag gick runt och samla ihop lite små pengar som låg lite här och där igår. Sen har vi haft en burk som vi slängt i lite kronor i - i typ ett år, och sen har vi en l i t en 10kr samling, så ja tänte att ja drar iväg med det till banken, jag fick ihop 1000:-! Sen kom jag på att jag ev. hade ett konto på Nordea, så jag gick in o hörd emig för, jajjemän, där hade jag dryga tusenlappen oxå. Så jag skramla ihop 2000:- det var jäkligt skönt, så nu är jag inge orolig alls :-)

Nj nu ska jag snart ta mig ann mina matlagningskunskaper. Är så jävla trött, vi var och sola idag, fik sån huvuvärk. Ajöken-fröken! Förresten, man kan läsa statistik över hur många som läser bloggen, ibland upp mot 40 st ch ALDIRG kommentare - I L L A !

Kommentarer
Postat av: kim

jag ville bara säga en gång för alla att jag är inte ett dugg avundsjuk på eran resa=(....JODÅ...hade nog kunna gjort mkt för att vara i era skor (eller ska man asknke säga flipflops) nu...ha en UNDERBAR resa....kram på er

2008-01-06 @ 13:32:32
Postat av: elin

Skit ner dig Lotta. Det är allt jag vill säga när jag läser inlägget:) Haha, närå, fan va kul ni kommer ha. fucking värme å allt. Sen ser ni till att hela högen kommer till Ritazza å smakar på mina utsökta latte!Kom inte å klaga på att det är dyrt bara, va fan ni ska till thai sen å leva för en krona om dan!pöööööösss

2008-01-06 @ 14:15:12
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0