Eviga tisdag.

Helgen varade lika tråkig som den började. Men, men det kommer fler helger. Jag är som en krackelerad marmorskiva. Alla lotion slängde jag på flygplatsen för det var ju vätskor, jävla löjliga regler. Så sen dess har jag vart bitter och inte köpt nån ny, det ser ut som jag dammar. Det fick vara nog tyckte mamma och köpte en lotion åt mig. Det var snällt.

Igår fick jag vår känslor, satt upp ljusa gardiner i köket, köpte mig MASSOR av tulpaner, det är så kul nu, en sak att se fram emot efter thailand, nu ska vi sätta igång med vårat "gästrum", måla, lägga golv och fixa,  sen är det massa små saker, alltid nåt i vårt hem. Och sen när det blir mer vår ute ska vi ta tag i lusthuset och mysa upp det, måla golvet och väggarna, o sen hitta vi en jätte mysig grupp att ha där. Ska bla mysigt att ha de sen i sommar :-)

Men jag är endå lessen över en sak idag, FAN, vi som trodde... aja, de går fler tåg!
Jag är så himla lycklig med min Claes, tänkt att man bara skulle vrida huvudet l i t e åt Heby så fanns han där :-)

Ikväll ska vi bada hubbe efter konsten alla regler, bakteriedödar bad... mhm. I morgon ska vi lämna honom på Strömsholm.., sen får vi antagligen hämta honom på lördag, HATAR att lämna honom där! Gör så ont i hjärtat när dom går i väg med honom och han tittar efter än.. uuuuusch. Sen så blir det bur för honom lääänge. Nu ska benet bli bra! Tur att man fick en stadig lön så ja kunde lägga undan 7 000:- till det, själva operationen går på 25, om ALLT går som de ska, men ja har bara upp till 20 000, och sen självrisken på det. Så vi hoppas.... dyrt o ha hund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0