stressad

Bara skjuter upp detta med att packa. Men nu har jag tättat 3e tvätten för idag. Borde ta fram strykbrädan och stryka ut det värsta skrynklorna, sen har jag städat hela köket, slängt in en diksmaskin - städat ur kylen. Ville eg hinna handla det ja ska fixa åt Martin i matväg, men eftersom den där fan jag bor med vägra att ta sig hem med bilen blir det till och bli hans uppgift i morgon. Tänkte hinna jobba imorgon med tror inte det blir särskilt mycket av den varan.

Usch, fick höra nyheten om att Kjell som är delägare i Lindströms blev mördad i helgen. Fyfan, veckan innan Jul var han och Abbe inne hos oss på kontoret och hade möte med Marcus och pappa. Det är en sak om man får en hjärtattack eller något annat som innebär en plötslig död, men mördad! knivmördad dessutom, antagligen. Nej, fyfan vad vidrigt, har svårt att sluta tänka på det.

Nej nu SKA JAG ta tag i det här jävla packandet - vad sa vi, 14 par trosor .... M I N S T ! haha..

 lovely..

Kommentarer
Postat av: pauline

ha de riktigt jävla bra nu lotta! :)

2008-01-08 @ 10:13:25
Postat av: Elin

Wtf happend?Vart tog ni vägen??Jag var ju dääääär bakom disken. Lovar att ni mesa runt bland de andra gaterna på andra sidan den långa gången ni måste gå för att komma till Ritazzan...äh. Jag var där till 20.00 ni kanske kom in senare? Var ert plan försenat till 21.45? Ehhh. Jaja, I guess I see you later, något mer solbrända i dag:)puss

2008-01-09 @ 16:49:17
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0