Tisdag.

Hej hej hej !

Jahapp, tiden har gått o inte är ja här mkt mer för den sakens skull. Men de är väl för att man har ett liv vid sedan av??
i går tog Claes uppehåll på fotbollen slut, FAN. 3 veckors om bara försvann, nu är de vardag igen. Men å andra sidan, vädret har ju vart kasst, så de spelar väl inte sån stor roll men endå. Den här sommaren har hittills inte alls vart som jag tyckt att den ska va. Förra var ju så sjukt rolig, men de är väl så.. svårt att få en lika dan.

sitter på jobbet nu, tänkte att jag skulle hem lite i tid idag, semester tider, helt dött i huset, men jag har så sjukt mkt o göra. Så man sitter iaf bara hemma o är stressad över allt som ska göras... som sagt 72 dagar kvar, sen öppnas salas första galleria - muscho. 

I eftermiddag/kväll så ska vi ut o gå iaf, ja o elin o kim, o hubbe får också joina. Måste komma igång med den här träningen, svacka totalt nu, claes har sunkat ner mig totali.

i helgen var vi ut - "old crew" taco o svava - super kul, lite turbulent i mellan åt, men så kan de gå :) De var iaf kul på BJ, ja säger bara disco boys - i min egan värld. ha ha.

Titta här ska ni få se vad min goding kom hem med efter en sthlms tripp förra veckan, som står fortf lika fina :)


Kommentarer
Postat av: kilu

fina fina hubert...

2008-07-15 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0