ace | head

Mitt huvud dånar, har druckit otaliga liter vatten idag, men nu slog de mig att jag tror jag har en jävligt ostrechad nacke eller så har jag nån typ av nackspärr, värmen på detta kontor hjälper inte till heller. Jag har massor av saker som jag borde sätta mig in i... men jag orkar inte. Skönt att de är torsdag imon, o slutet av den här veckan, och vi ska åka bååååååt, fan så mysigt!! :)
Tror bestämt att jag ska fixa en digitalkamera - Jepp!
Nu lät jag som min mrosa, men jag har ju bara min systemkamera o den är lite väl otymplig o ta med sig. Ska kolla upp va dom ligger på.

Jag är riktig i köpartagen. det borde jag sluta upp med.
Vill köpa nya utemöbler o fixa till i trägården, sen så tog jag o claes tag i skitrummet igår, håller på o plockar ur de så vi kan måla o lägga golv, så där behövs de saker. Sen vill jag köpa mig nya stavar, teleskop, ett nytt träninglinne, o tyngder. Mm, här bör vi prioritera hör jag. Sen har jag en bil kom jag på, den skramlar, o sen så lyser en något varnande lampa i den. Sen så har jag en hund som jag funderar på o klippa kulorna på..., det vart mkt i slutendan.

Igår vart jag på lite bättre humör efter att jag avr ute o sprang en timme, hitta en ny skön väg uppe vid gruvan, jättemsyigt. Kändes som jag sprang i typ 30 min, så jag hitta nya vägar hela tiden för jag ville springa längre så då hitta ja den där längan, o så slutade de på 60min, de var skönt. Men mina ben var trötta sen stavgången morgonen innan. Jösses, de ser så fjantigt ut, men hjälp vad de känns dagarna efter!!

Ska vibba lite idag har jag tänkt, mest överkroppen o sen strecha o massera bena - o sen greppa tag i stavarna o gå en rejälbit, hade vart kul o ta med sig hubbe, men han pallar ingenting i den här värmen.

I går efter springrundan så kom jag hem till min underbart väntade smörgåsen från Jernvägscaféet! ÅH. I sedvanlig ordning så tog jag fitnessciabattan som den så hurtig heter, den är underbar, med massa frön o nötter på! O sen svängde jag ut o tog parmesan o mozarella istället för kycklingen GOOOD! Den var nästan snäppet bättre. Ikväll ska jag nog göra en stor fruktsallad, var suegn på de igår men då fanns de inte en enda mogen frukt på åkrahallen. ig. När jag skulle lägga mig så kom jag på att ja hade en liten  burk tigerbalsam någonstans. leta rätt på den o sen smörjde jag in utsidan av mina knän, kändes ingenting, så jag smörjde in mer, inget, börja massera, tog ännu lite mera, börja massera in vaderna, INGET hände. sen 3 min efter att ja lagt mig i sängen, holy smokey trodde jag satt eld på mina ben, jävlar amalia vad de brände. Sweet child, men nu känns dom bra! :)

Köpte en mattidning igår, ha ha, kände att jag o claes kanske lagar mat MAX 2 ggr i veckan hemma, så jag behövde lite inspiration. Var massa super härliga grillrecept OCH massa läcker midsommarmat, typ buffé, så då vart jag sugen på midsommarafton o då kom jag o tänka på - vart ska alla fira den....??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0