Fullt upp.

Ja en vecka har gått o det har varit fullt upp sen dess, påsken var jättebra, förrutom att man tvingade i sig skit bara för att man "fick", men de var så skönt att ha många "fredagar" o en "lördag", Det slår aldirg fel o vara ledig. Inget speciellt gjorde vi heller, skönt!

Happ, har iaf varit ute varje morgon o gått, jag o hubbe var fakstikt ute kl.06.10 i går morse, de är helt galet! Men de är ljust ute o solen skiner o man har "lazee - top noutch" som alarm, då kommer man igång :) Var nere på bygget från tidig morgon igår o rodda upp med alla staket som ska hålla nyfina människor på plats med diverse tyger o plancher, och idag öppnade det! Fasen så galna o nyfina folk är, jättekul :) Man kan ju bara inbilla sig hur de blir när HELA gallerian har invigning... Kul :)

Så iom att saker o ting tar sig så innebär det massor av jobb för Sala Torg´s market director..., så jag har jobbar arslet av mig, o de är riktigt kul! har en helt kompendium-layout som ska vara klart tills i morgon, men de blir nog att ta jobbet hem, jag blir så trött på mig själv för jag jobbar ihjäl mig på små detaljer som jag sen tröttnar på, o så får man börja om, så jag kommer liksom ingenstans...

Hade vart skönt o tagit en springrunda ikväll, men de är så mkt hemma som bör plockas med. Tråck. Dom hade SÅÅ mkt fint idag på Intersport, så jag tror jag ska gå dit imon o köpa in nya löpargrejjor, dom hade skitsnygga träningskläder, men skulle behöva ett par nya skor känner jag. Jag ska nog t.om lägga en slant på dom den här gången, jag tror det kan löna sig, fast de lär svida i kassan.
Men jag måste matcha min hund tror jag, köpt skitsnygg vind/regntäcke. Kan inte gå runt med vintertäcke nu när de är vår, men så fort han är utan o de är de minsta blåsigt eller "kyligt" så blir han förskyld..., känslig hund de där, kasst imunförsvar iaf, snart ska vi väl ta tag i allergiutredning på fanskapet. Värre än småbarn.

Imorgon är de freeedag!

 Fasters älskling, fast hon inte fattar hur man vrider bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0