Påsk jö

mm, påskharen var tidig i år, ett JÄTTE påskägg finns det, med godis i, och äts..det gör det. Fyfan, jag e så jävla less på skiten men endå så går de av automatik att föra handen till ägget, grabba tag i skiten o stoppa in det i käften. Nåja, på måndag så går det rykten om att man ska börja på strategin till vårruset, ska nog anmäla mig till tjejmilen också...

Fan på lördag är det dags, Sarre-mannen...ska ner på stan nu och fixa den finaste buketten till begravningen. Claes får åka själv, känner inte att jag vill ta upp plats för folk som kände han bättre. Men så overkligt, förra lördagen var de full fart på han, o lördagen efter ska han ner i jorden. Fan!
Och att det ska behöva hända sånna här saker för att man själv ska inse hur kort livet är, och att man verkligen ska ta vara på det, och alla sina nära!

Kommer ihåg när vi var på tatueringsmässan förra sommaren, du hade varit med på massa fester o du har liksom alltid varit någon som bara varit med JÄMT, men de va först då jag insåg hur jävla störtskön du var OCH så oootroligt snäll! Det är inte många människor man träffat sådär o de första intrycket är att man tycker någon är så genuint snäll o omtänksam, skitgullig! Sen åkte vi till Heron city.. haha, Sarre var KUNG på Heron, "fyfan de häääär stället, oj oj, de är lätt de godaste käket!! - OCH det HÄÄÄR stället är ju typ ÄNNU bättre, men om jag var ER då skulle jag käka HÄÄÄR, de är helt klart BÄST!" haha.., "Sarre, brukar du vara här ofta o käka eller?!" "eeeh, hehe, aaaah, typ..SKITBRA!!" Han var någonslags guide för heron city, aah en riktigt rolig dag/kväll..., sen några veckor efter (sjukt att jag minns det och så väl, men de var just för det var JUST dig) så skulle vi ut på hootan, så när vi kom till bankomaten så kom du förbi o "TJEEEENA Lotta!!" o gav värsta kramen, vi kände inte varandra SÅ bra, men de vart nå spec iom den där lilla sthlm trippen, haha.., det värmde som fan o jag minns att jag blev paff att du var så jäkla genomtrevlig. Och sen dess har det alltid varit lika kul o träffa dig. Och vi skratta somf an åt dig senast i fredags åt dina marsvins inköp.., o den ena som "råka" vara gravid när du fick hem henne, haha..
Och nu.., bara borta. Helt ofattbart, det slår en i huvet hela tiden när man kommer på, och fattar de overkliga. Jag hoppas iaf att du har de bra, och du får rå om din mamma igen... Sov gott Sarre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0