Ensamma hemma.

Igår var vi till strömsholm - ååh det blev nästan rört, last time liksom (förhoppningsvis, peppar, peppar). Jag hade med mig lite presenter till mina hjältar o de var så tråkigt att inte få boka in en ny tid nästa vecka - faktsikt. men som sagt,hubbe har tre ben kvar...

Sen kom jag hem, slängde i mig ett lass med gröt o sen cykla jag upp till bråsta spåret, visste att ja inte skulle orka springa så värst, så jag tänkte mest bara ta ett varv för att de kunde vara skönt o ha rört nåt på sig, men de slutade med tre.., skönt o springa senare på kvällen!

i morse drog claes på kurs, i sthlm - tills på torsdag. Jag o hubbe ska vara ensamma, då kan man leva rövare!
så ikväll ska vi åka till storängen o springa, hubbe ska få vara lös :) O sen ska vi hem, parkera o ha räkfrossa FYFAN vad gott, räkor o massa avokado o vitlöksröror - ah! o sen ska vi slänga oss på sofflocket o kolla på hemmafruarna  - de lär väl ha vart viktor som strök med va? hope so..
Så är de nån som är sugen på grusvägspromenad o räkfrossa till fruarna så är de bara höra av sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0