Herre jävlar..

igår så skulle ju jag o Karin springa som sagt. ja ladda upp med ett rejält lass gröt innan o sen bar vi av till järndammen. Super härligt väder, verkligen en sommarkväll! ja hade shoppat en ny spring t-shirt, skönt o ha nåt som andas istället för bomull som resulterar i nigeriafallet å ryggen. Vi började iaf o springa o när spåret fortsatte in i skogen istället för runt sjön som vi ville springa så sket vi i markeringarna o sprang runt sjön (..en liten omväg) sen när vi kom runt sjön så kom markeringarna tillbaka igen så vi var inne på spåret. Sen kom en korsning 5km åt höger, 10 km rakt på, vi satsade o kuta på 10km slingan, sen sprang vi lite mer vilse o sen efetr 1timme o 20 min så var vi framme - så vi sprang nog minst en mil o sen gick vi nog allt som allt 2 km kanske  - HERREGUD! jag har klarat av miiiiiilen, det var mitt mål över sommarn! :) Jag är så jävla glad, de var så sjukt skönt också! Enda som var jobbigt var ju ett par skavsår, men de fick man ta! Vill ut ikväll igen, men ja  trot inte ja kommer palla.., men de var ju så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0