Jahaapp.

Då var det ett tag sen man skrev nåt igen.

En liten snabb överblick över veckan som gått är väl att i fredags så hämtades Maggan hem - tanken var att hon skulle få känna att hon levde  - o de tror jag minsann hon gjorde. Jag, Karin o Mary klädde ut oss till tre afrooo´s, med stora jävla mikrofoner på huvet o feta glajer, dessvärre var ju mary o karin riktigt heta, jag fick ju ha min skumplast-afro, så jag såg ju ut som cosbylajnen från yrrol. Tvär ful. in på arlanda, ALLA glodde. Spec efter att vi gick över ett övergångsställe o personerna i bilen asgarvade, då såg vi att familjen framför var afrikaner, o där skulle vi försöka efterlikna afros...

Sen var det till att vänta, sen kom fanskapet ut, så vi vecklade fram vår ganska så pinsamma stora skylt, Maggan kollade till o hade minen "fyfan vad pinsamt, arma människa somkänner dom" o gick vidare, sen stannade hon upp 2 sekunder o insåg att HELVETE de är ju NIII! HA HA HA! Sen var de skumpa o jordgubbar, o sen drog vi till ett av de jävligaste max jag har vart på, herre gud, det enda dom verka servera var fajita sallad... ha ha ha ha ha

Lördags - fotboll, HAIF vann, good. Sen hem till Josse, med elin, kimpen, "turken" o tom, ett härligt svänggäng, ha haha, mina pattar har fått sig en redig avscanning.. :) En jäkligt kul förfest, en jäkligt tråkig början på hotellet,  men de vart lite bättre tillslut - sen drog vi hem. Vaknade på söndag helt jävla slut till klockan som ringde - UPP o HOPPA - spårträning med hubbe, fyfan. Det var man inte helt upplagd för, tre timmar i skogen, bakfull o typ 20 grader varmt.....

De var de, igår var det en lång fika på HÄRLIGA Jernvägs cafét, med madde o mary  - deras mackor, fyfan, jag går redan i tankar på att dra o köpa en till kväller... mm. ikväll ska de iaf springas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0