[SPRINGRUN]

Översättning - vårruset. Ikväll är det dags. Jag ska dra till apoteket o inhandla ett slags survivor kit.
Eftersom det inte har blivit nån springning ÄNNU - SKAM o SKANDAL! Så vet jag inte alld vilken fas jagh ligger i, de är ju 4 olika startgrupper -SPRINGA FORT | SPRINGA | JOGGA | STROSA

SPRINGA FORT - den är nedlagd
SPRINGA - Ja, de är det som är frågan
JOGGA - Mm, också en fråga
STROSA - Nej, bättre ska jag väl klara av

Så nu är jag i valet o kvalet om jag ska jogga eller springa, men eftersom jag inte har sprungit på en vecka så ska jag nog ja joggingen, för jag vill ju iaf komma runt, annars blir jag knäckt.

kul att det ska regna förövrigt, de höjer ju motivationen avsevärt.
Nyss tryckt i mig smörgåstårta på bygget, o nu ska man visst äta lunch, låter som en bra uppladdning. hm..


Kommentarer
Postat av: pauline

de där grejer du. :) tänk så jävla stolt du kommer va sen efteråt. good luck!

2008-05-20 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0