Ut i solen..

ska snart ta mig till Annedal, har aldirg sprungit där, en de ska finnas fiiina spår, ska ta mig ann ett sånt, o se, den här veckan som kommer måste ja fan ta tag i mig själv, vet inte vad som har hänt med mig de senaste veckorna, men inte något bra. Fyfan. Har dock lite träningvärk efterigår, ja o claes o hubbe packa ihop en pic´nic o drog till järndammen, claes tog kort me sin mobil på kartan vid parkering, man kan tro att han är  något av en seriös kartläsare men så är inte fallet. Vi skulle ta 5km slingan, så efter typ en kvart kände vi att vi borde gått halväg o börja duka upp pic´nic, vad i inte visste var att de återstod 1 tim o 45 min kvar, Claes "hittade" lite ginvägar, fyfan vad vi gick, detvart lite utav en vandring o äventyrs-tur.... :) Sen var vi barnvakt o mysiga lilla Aaaalma, o hon var så jäkla gosig, marcus o sara åkte till Vardag i v-ås så vi hade henne hela kvällen, gosunge, kunde ha kidnappat henne..., fasters älskling!

Tänkte bjuda på en annan goding till unge - Hilding, fota lite på valborg -
image46

På onsdag ska vi åka till stockholm o kolla på hamarby - djurgården, jävligt kul ! :) Ska höra mig för med Elin om inte vi kan dra in tidigare o shoppa lite...... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0