"vinterspåret"

Jodå, jag tog mig upp till annedals-spåret, kollade ut på kartan hur an tog sig till 5km spåret, det kalldes för "vinterspåret", spår som spår, sommar som vinter tänkte jag! Jag sprang på, aaaalldeles själv, mötte inte ett enda levande ting. Det gik ruggigt bra, när an kom till korsning så funderade jag nästan på om man skulle ge sig ut på milen-svängen, men ja kände nog att 5 km var nog för min kassa kondis nuförtiden.

Jag sprang på, de gick SJUKT bra, sen tog det stop - jag plurrade. "det där vackra" som de pratas om var tydligen all jävla "mosse" som säkert är jättebra om SKID UNDERLAG på just vintern, de var säkert 500 m med bara mosse/vatten/dyn som ja kuta genom, helvete var arg jag var. Sen kände jag magsaften o de kom en liten kräks, var helt slut.. När ja ramlar ur spåret o se annedal så kommer morsan av alla jävlar... "Du sa ju att ja skulle börja leta efter dig om du var borta över en timme, så ja tänkte att de var lika bra o börja traska efter" haha...

Fyfan vad slut jag är nu, ska dö på soffan återigen.
Happ o Elin var pank på o shoppa på onsdag, så jag ska nog ta det i morgon, jag ska på möte i sthlm så jag täntke stanna efter de o shoppa lite, så är de nån som vill öte upp ig i sthlm runt 16.00-snåret för en liten stads-shoping så går de utärkt att anmäla sig :-) Fan åste ut me hubbe nu åh..., gha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0