en dag till

En del har söndagsångest över att måndagen kommer - för att det är en ny vecka, mera måsten "mera tråck". Tänk så många söndagsångester man har framför sig.
Jag har inte så mkt ångest pga överstående utan ren  skär panikångest över att en ny vecka kommer o med masso av möten och saker som man fick för sig låg långt in i framtiden ska vara "planerade o klara". Den här veckan är en riktig helvetesvecka. Där ingenting eg borde fungera om det ska, jag kommer kunna luta mig lite tebaks i mitten på nästa vecka, vill försöka hitta en resa, en sista minuten  o dra o komma tebax till jul. Just nu är de lite för mkt, o de blir bara mer o mer, men jag hoppas att de lugnar sig efter jul, de måste det göra.

Ska nog hoppa in i duschen o sen ta mig en kop vanilj glögg - jättegott, finns på coop, massa smaker, blåbär o lingon, vanilj, och hjortron - så gott. Den kan man så smaka på Mercato med saffransbiscotti på söndag.. om jag är i livet :-)

i dag ville jag verkligen ut o springa, men nåt hände med min fot förra veckan, vet inte vad, men de har gjort så jävla ont, men de är på bättringsvägen nu, så kanske nästa vecka - hoppas snön håller i sig nu förresten, skulle gärna kunna få vara så här tills i mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0