terapi

Idag började jag min terapi - jag var ute o sprang i en timma. Det finns inge könare att lyssna på bra musik o bara springa  o rensa hjärnan på massa skit. underbart, måte komma igång, man mår så bra efteråt, både psykiskt o fysiskt.
Det är mycket tankar o stress som snurrar på i huvet, mitt största probelm är att jag måste börja organiera o planera mer, jag är värdelö och det är det som gör mig å jävla stressad. Jag köpte en kalender - den använde jag i en vecka. Fick min nya mob där jag kunde synka med outlook - men då måste man ju även uppdatera den också. Jag är helt värdelös.
istället ringer telefonen hela tiden "du,hade inte vi möte nu?" "du,har du fixat det där än?" blir galen, men jag måste bara ta tag i det där med att o r g a n i s e r a och diregera ut jobb, det finns fakstikt andra som kan göra saker, men jag är ju sån att jag vill göra allt själv, men tiden räcker inte helt till..

SPA i helgen, jättemysigt o jätteskönt. Det var ju för "pappas skull" men man blir ju trött när karln inte kan försöka slappna av, klockan 7 knacka de på dörren, då skulle hubbe ut o gå, o man skulle helt ha ätit frukost o vara klar tre min senare.. suuck somliga verar ju tro att blodet kan ruttna i ådrorna om man vilar ut lite. Hoppas man inte blir lika dan. Men på lördag eftermiddagen då kände man att man levde, satt i eb bubbelpool i ett stenrum o titta ut genom panorama fönstrena hur solen gick ner bakom bergen över siljan - underbart!

Nej nu ska ja hoppa in i duschen sen sova, imorgon ska de organiseras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0