ep. 2.0

En liten fortsättning.

Vi gick ut i prag. Först på ett ställe, där  man kände sig ganska liten det var knökat med STORA amerikaner. Men de var så där, så vi drog till ett annat ställe, ganska så tärt, men jävar vilka mujitos dom serverade. Kom fram några stora bestar till oss o  när vi sa att vi va från sverige så förvandlades vi till tropiska passionsfrukter. karin vart som vanligt mest utsatt, kan även ha berott på att dom tyckte jag var dryg som hela tiden fråga om dom gillade tulpaner "aaah visst" sa den ena, o de där var nåt jag hade svårt att släppa, så jag tjatat ideligen om dessa tupaner. Sen fråga maggan varför ja tjata om de "men dom kommer ju från holland!" "..dom kommer från Canada" ah en liten miss, men ursrungladet var visst  serbien. Så medans dom dryga sig med karin så drack vi upp alla drinkar som de bjöds på, sen drog vi till en annan klubb. där var det mer drag, jag fann den absolut härligaste kines jag någonsin funnit! Han dansa så jävla härligt, bara stod o njöt av han moooves. Myket mer hände..

Dagen lördag shopade vi massor igen, gick upp till slottet i gamla staden, FIKA FIKA FIKA, "mamma betalar" :- )
På kvällen drog vi till ett skönt hak, en egen lite unik tjeckisk krog "hak" där vi käka massa plokc mat o mujitos för inga pengar alls - härlgt :- ) Vi satt hur som helt o pratta ganska mkt, o ganska högt om de mesta med kvinnliga o manliga könsorgan o vad man kan hitta på tillsammans med dessa - då två par i medelålden sitter vid bordet breve o snackar engelska, när karin går på toa frågor dom oss "where do you come from ?" då höll vi på o dö... s s s ww eeeden...
ah dom hde tydligen suttit o gissa o chansa på norge.., hoppas dom inte kunde skandinaviska..

Sen drog vi hem - ja o karin hade jäkligt gott om tid, vi hängd epå flygplatsen, o sen drog vi til gaten.. tog de lugnt, tyckte de verkade konstigt att gate 21 som var våran skulle till korfu, men äh, de står väl fel, inte en jävle som snacka svenska men, äh de var fel.. när de var 10 min kvar så vart vi snea för vafan ändra dom inte skylt för? Vi drog fram o hörde, då hade de skrikit i högtalaren o ståt på nå tavlor att våran gate var ändrar h e l v e  t  e. Vi kuta o hann med.
När vi kom till arlanda skynda vi oss ur planet för att höra med nån hur tågen gick om vi  he bråttom eller om vi kunde ta de lugnt. Vi hade 40 min på oss. Hela planet som var 50 pers stod o vänta på sina väskor, först kom karins mongo väska som försvann i prag, men sen var de stopp. Bandet slutade rulla. "karin... våra väskor borta?" "nej, dom stänger av ör dom ska lasta på en om gång till" "okay."  

"Karin, tror du att dom har en kärra med bara din o min o dom där två iraniernas väskor? alla andra har ju dragit?"
Karin - "helvete s jävla balle jag orkar inte med det här jävla skit hlevete fan dra kuuuuuuuuuuuuk jävel" Vi börja as garva men samtidig var vi så jävla inihelvete as trötta på allt jävla krångel med de jävla check airlines. Så vi bara vråla av oss. iranierna såg lite förundrande ut. Sen mitt i allt skrikande så får jag nåt i ögonvrån "öj, de där ser ut som min väska" "men vafan här är ju min väska", pinsamt tog vi våra väskor som låg mitt framför ögonen o gick därifrån, en liten scen arlanda fick vara med om...
Sen var vi hemma - o de var jäkligt skönt de med ! :- ) Tack snälla maggan för din gästvänlighet på heltäckningsmattan :-)


annars är de fullt upp, mindre än tre veckor kvar tror jag till startskottet viner att gallerian är klar - o de gör så en annan får andnöd. Mkt är det.. Sen att vi även  har startat upp en egen verksamhet som ska stå klar den 25 är ju en annan sak , men jag tror att de ska bli bra ! Men mkt jobb..

Nu ska ja hoppa in i duchen, sen är de ävl nåt som heter match..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0