Ni har väl inte missat?

då var det ett tag sen igen, uppdatering o kontinuitet ligger mig inte varmt o hjärtat.

Mycket dåtid, men vet inte vart jag ska börja.
Jag hoppas att alla har sett det nya nr Nolltvå24, nummer 2! riktigt bra nummer, inte bara för att jag själv gestalatr som en annan hubben i lådan, men den är verkligen shysst!
och ni alla som inte bor i närområdet hoppas jag håller en stadig nivå på uppdatering på webben?! nyheterna bara ramlar in. Just nu än väldigt bra ang. handeln i stan..
gå in på hemsidan www. nolltva24. se så kan ni även se det tryckta numret!

Annars är allt bra, stora planeringar inför Gallerian Ladies Night - då jag hoppas att alla mina ladies kommer i alla fall!!
På lördag ska vi utse en vinnare ur resechansen, så jag hoppas att alla har shopapt och lagt i en talong, för man kan fakstikt vinna en resa för 15.000:-

i helgen är det hemmapreimär för mitt kära HAIF, fotbollsfruarna har kommit upp i ett gäng nu, och det blir säkert fler när det är hemma. vi har även fått en bonus fru och det är Madde - ett tillskott vi är väldigt glada över. i framtiden kommer det bli ett väl organiserat fika gäng. Ser fram emot detta, får se om vi kan få till lite grill på lördags kvällen, claes ska på maskeradfest (nej han fyller inte 30 nästa vekca utan 29). så jag hoppas vi andra kan hitta på nåt!

Nu ska det jobbas vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0