Njuter

Claes är i uppsala, hela kvällen ibland så är det så skönt  o få vara helt själv. blev bjuden på havskräftor och räkor av mamma, SÅ jävla gott, sen åkte ja o hubbe ut till saladamm så han fick ösa med dom andra hundarna, så nu är han helt slut. skönt.

jag tänkte att ja skulle ka o handla nå riktigt jävla gott o smälla i mig. för att jag sitter här ensamikväll so glor på grey´s. väl på affärn så bestämde jag mig för en fet fruktsallad med keso, sen vart ja sjukt sugen på tranbärs juice. så nu sitter jag här med min fruktsallad framför greys - till efterätt blir det veckans Nu! :)

 
en av mina djupa bruka tallrikar, claes fick välja färgen på dem och dom blev gröna, fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0