run children!

håret blev bra, finputsning o lite nyansjusering som de så tjusigt heter. lite koppar toner, jag som varit så anti det, men jag gillar de som fan nu skulle ja kunna stänkt i lite mer, men de vart fräscht!
veckan har vart jättebra, snacka om springfeeeling!
idag var det ju kanon.. har världens skönaste dag. på em så kom martin förbi, men det var så pass vårhärligt så jag sket i han o prioritera att borsta bort grus o fixa påskris o grejer, och sen har jag gjort en sån fin sak här hemma, ser ut som jag bor i en prinsesstårta, måste fota o lägga upp i morgon. ja o claes o karin smet ner tidigare från jobbet och tog en snabb fika också. karin är praktikant hos claes på byrån, en supergullig tjej från uppsala!

fick reda på idag att det inte vart något som jag hade väntat o hoppats på, aja de går fler tåg, men så jäkla irriterande när man går o väntae och längtar och sen sket det sig... den nyheten kommer förhoppningsvis ni få ta del av lite senare, om det blir av ändå, på annat håll....

ser fram emot imorgon, maddes 25 år fest /slash/ inflyttningsfest? och sen klackarna i taket på BJ, ska se om ja kan slå mitt dryckesrekord sen sist? madde, kuriosa för dig, det var 7 år sen du fyllde 18! haha fyfan..... du är skitgammal!

dagens låt - gnarls barkley -run, för att vi alla älskar zlatan!

heja bj!

Kommentarer
Postat av: Madde

du är inte så ung du heller! =) vänta du bara, dina 25 är runt hörnet!

2009-04-05 @ 18:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0