flashad

satt o kollad epå en skräckis i ena rummet.
hade släkt överallt, och fönstret i tv rummet öppet. satt efter filmen i tv rummet o kika runt lite på datorn, hör hur en bil åker sakta förbi utanför mot enkelriktningen, ser att det är en polis. tänker inte mer på det. sen stannar den o ja hör att dom går ut, så jag tänker att nu jävlar är de nåt på gång. precis när ja ska titta ut genom fönstret blir jag flashad av en såndär abnormal stor polis ficklampa ála beck rätt i nyllen - "jääävlar va du skräms hoppa jag till", hade ju som sagt precis avverkat en rysare o var väl inte hel labil. "ditt fönster står vidöppet, ville bara putta igen det så ingen gör inbrott, eller om det kanske var något sånt på gång. "nej då, bara varmt" sen kom o claes o vråla, då ar det hans gamla fotbollspolare. sås jag tackade så mkt för omtanken.

happ, har avverkat detta
-gbg resa med u2 o wallers släktet - toppen!
- fyllt 25! massa fina o hrlig saker, bla spa till hösten med claes.

detta skal göras
-ha 25 års fest till helgen
planera!
l
inatt vaknade jag av att claes kom o la sig o madde släsngeigen dörren efter att dom hade "puzz(l)at" till kl.03.30. inte såg jag nån vidare klarhet i det där 3 000 bitars puzzlet, men kör hårt, en deadline finns......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0