inte många bitar kvar...

på pusslet. japp, jag har satt in mig liiite i det. inte fullt så mkt som det övriga två...
madde här vart här sen i tisdags. vi var på stan medans classe skulle kika på sitt knä, madde trodde man var gjord av pengar nr hon gick i affärer, men de var hon ju tydligen inte, men det stärker förtroendet att tänka att stach inte är något problem ;)

igår var det möte, sen lite shopping, unnade mitt hår dyra produkter och mina fötter färggranna skor.
sen drog vi til schellins o köpte onsdags-regns-fika. det blev en liten buffé då vi delade på aaaallt. gott, full effekt - 1 minut, förståssss......

sen till thai, natti, stugan. där blev det spel o precis, jag o kilu vann, det var jävligt otippat kan man tycka, men cluedo är inte så jävla svårt... : ) det beror ju förståss helt på hur man lägger startegin, o den låg kim helt o hållet bakom.
Madde fick även känna på en riktigt spark av Otto, han kan när han väl vill, har även MADDE tagit ett magkort idag.

Möte idag igen, sen blev det pannkakor, dyrare för vissa en andra..... : )
Sen kom jag hem o gjorde alla min sysslor som jag borde gjort tidigare, har vattnat alla blommor i allas hem, tagit allas post och tvättat en tvätt. sen drog jag o hubbe ut på en långprommis. då skar det i mitt hjärta. när jag kommer upp ur tunneln kommer en liten and o vaggar fram, med fötterna inåt, såg att han var lite hackad på bröstet. han ser lite förvirrad ut men knallar på, han är ju helt vilse! Inte ska han vara vid tunnelsn vid valla heller! Åhhh, ville hitta en kartong o fånga han o släppa ut han vid dammen igen. Kändes som han var lite mobbad o fick nog o testa en annan väg o kom bort.. lillen..... huga kan fälla en tår.

nej nu ska jag fortsätta o sen steka på lite härlig pytt i panna! i morgon blir det sala mässan o sen blir det ännu mer packa, packa, men fan orkar inte släpa med mig massa... aja, långt blev det här! adjö!

Kommentarer
Postat av: Madde

braaa lotta! =) du har alltså fått en hel del gjort idag, och kortet är numera ett regelbundet veckoinslag förstår du va??! seees imorrn!!

2009-08-27 @ 21:55:32
Postat av: carro

vilken tur att kimpan vann kunde ju ha blivit blodbad i stugan annars ... mses vi kanske på salamässan i dag då robert ska juta sulor :)

2009-08-28 @ 06:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0