löven faller..

i går var det karnevalen två lax nio. kan inte fatta att det är 4 år sen låten gjordes.
hur som, det vart fotboll, det blev tåget. jag skrattade arslet av mig åt herr cajander, fruktansvärt ful. rätt ok tåg. tyvärr började solen försvinna o molnen komma tätare....

sen drog vi vidare till kim o erik, fixade till oss o drog till familia bosell nyberg. något stressad att dela kräftor med robert men faaan så goda dom var. det var super trevligt hemma där, med mästerlekar o tobbe med allt vad han kan underhålla med. stämningen blev något pinsam ett tag, men de vart ju understökat efter nån minut, en ganska lång minut. annars var det verkligen toppen, så myysigt. tack snälla ni, jag håller med dig carro, låt det bli en tradition :)

som ett kvitto på hösten kom regnet så fort solen gått ner, o idag är de stooorm ute. men jag tycker det är mycket mysigt.
jag är lite less på sommaren nu, om två veckor åker vi till rhodos o det känns som ett rätt skönt avslut på sommaren, då får man den sista dosen sol o bad, sen är det dags för tekoppar, filtar, ljus o mys.

såg precis på min fd klasskompis fridas blogg, verkar som hon håller på o få sin lilla bebis när som, är riktigt avundsjuk!! jag har 131 dagar var, o de kändes som det inte var länge sen hon hade 100 dagar. då känns det nära. men när man tänker agusti vs. januari då faller den tanken bort.
nu ska jag göra nåt vettigt, var nyss ut med hubbe o claes, då står det en stor häst i parken o blir fotad, ovanlig syn.
återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0