inatt var det jag som stod för stockarna.

efter att ha letat fram de mesta med någon form av slemlösande o även fått i detta i claes så fick jag en mkt skön natts sömn. däremot slog jag upp mina gröna vid halv 6 - klarvaken.vände mig om o såg att claes också låg lika klarvaken då säger han "hur vaken är du? jättevaken?" "aaah" mumlade jag. han plocka upp sin mobil o sen fick man ju höra vilken sjujävla konsert jag hade haft under natten....... hm. men som sagt, gott sov
:)

vi kunde verkligen inte somna om, funderade på o ta en promenad, eller göra oss i ordning o käka brunch på café silver...njaae. slo på nyhetsmorgon o vred oss till de, vad händer sen? jo vi vaknar upp med ett ryck 8.30 tröttare någonsin. hela dan har vart riktigt tung efter den succén. o suget på bacon, stekt potatis, vita bönor, ägg o grillad tomat har vart helt förjävlilgt, så efter jobbet sprang jag in på åkra o stress lagade det o bara tröck i mig, fan så dåligt jag mådde efteråt, claes stirrade nojigt medan han surpla lite kräm o mjölk. jag behövde fett.
nu saknas bara en sak - choklad, frukt o mandel.

har försökt tagit tag i lite här hemma idag men min dåliga start på dagen har inte fått mig att lyckas tillräckligt. har iallafall sorterat ut en massa skit och faktsikt börjat tvätta lite otto kläder, så det kan packas med upp till huset...kan inte sluta stirra på alla söta små strumpor o veta att det kommer sitta på små, små fötter snart, crayzy - som du säger madde, inte har man täntk steget att det kommer ut nåt också, känns så. men som sagt, v.37 idag..3 veckor kvar.

väntar på claes - sen ska vi stress bygga ihop en garedrob från ikea uppe i huset - ni kan ju förstå hur det kommer gå.. måste vara klar tills i morgon.

och i morgon - då har jag mitt sista frukostmöte med butikscheferna i gallerian.

halv åtta hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0